Офіційні дані з конкурсного управління показують, що з 2012 року кількість банкрутств у Великобританії збільшилася на 55 відсотків, і сотні фізичних осіб, які не справляються з тягарем своїх боргів, опиняються в банкрутстві. Нова реформа, очолювана офіційним одержувачем і міністром юстиції пані Айелет Шакед, дозволяє людині, що перебуває в боргах, почати нове життя в заздалегідь визначений період часу. Про це повідомляє לירום סנדה.
Для радника Лайрума Санде, голови юридичної фірми L / S і віце-голови (спільного) Національного форуму з виконання в Асоціації адвокатів, розгляд банкрутств і стягнення боргів є повністю особистою справою. Професія юриста виникла в результаті сімейної кризи — коли у віці 13 років його батько накопичив мільйони боргів у бізнесі, яким він керував.
«Кожен громадянин повинен розуміти, що економічний крах — це частина життя, і він повинен мати можливість швидко і ефективно піднятися.»
«Наша квартира була продана в ході судового розгляду, і в дитинстві за мною стежили і шукали мого батька, щоб переконатися, що він не приховує активи. Мій батько пропрацював таксистом 10 років і кожен місяць виймав з кишені 1000 шекелів, щоб я міг вивчати право», — говорить адвокат Санде.
«Після багатьох років боргів мій батько почав процедуру банкрутства, загинувши в автомобільній аварії, коли автомобіль, на якому він їхав перед ним, перетнув білу розділову лінію і вдарив його лоб в лоб. Я, що залишився безпорадним і страждаючим від цього жахливого випадку, вирішив, що з цього дня я присвячу своє життя догляду та реабілітації людей і підприємств, що потрапили в борги. З тих пір моя канцелярія розглянула тисячі справ боржників і направила їх на шлях відновлення і відновлення економіки. Саме справа мого покійного батька підштовхнула мене до цієї роботи, але моїм визначальним випадком, безсумнівно, був випадок, в якому мені вдалося стерти борги дорослої пари в розмірі 14 мільйонів Шекелів, у випадку, який вівся протягом 30 років, і ці двоє навіть виграли, до кінця свого життя, поїздку за кордон на відпочинок, який вони організували для своїх дітей».