CRM для туризма

Для того щоб Автоматизація була успішною, СРМ для турагентства повинна враховувати певну специфіку цього бізнесу:

база стратегічних партнерів (авіакомпанії, готелі і так далі). Програма повинна обробляти інформацію так, щоб менеджер, вислухавши запит клієнта, зміг сформувати оптимальну пропозицію;
сфера туризму-досить динамічний бізнес з високою конкуренцією. У нас найкращій crm для туризма. Правда, він залежить від сезонності і, для того щоб в таких умовах залучити потенційних клієнтів, а також підвищити рівень продажів турів, необхідні грамотні акції. Отже, в CRM-систему повинна бути закладена маркетингова складова;
реклама, наприклад, інформація про «гарячих» турах з істотними знижками. Виходячи з цього, в CRM-систему повинні бути інтегровані SMS і e-mail розсилки, а також підключення до IP-телефонії;
специфіка документообігу. Шаблонні рахунки, типові договори і звичайна калькуляція неприйнятні в туристичному бізнесі. Давно доведена ефективність CRM-систем в галузі туризму. Автоматизація бізнесу туристичної компанії дозволяє значно поліпшити його рентабельність.

Добавить комментарий

Related Post

Онлайн кассаОнлайн касса

Останнім часом багато підприємців перейшли в онлайн-режим роботи і кур’єрську доставку. Крім великого навантаження на кур’єрську службу, навантаження лягає на касирів. Доводиться заздалегідь вибивати чеки і розкладати їх по замовленнях.

Window cleaningWindow cleaning

Компанія Big Apple window cleaning services рада запропонувати вам всі види послуг з миття вікон в Нью-Йорку. Якщо ви живете в будинку або квартирі, маєте пару однокамерних або дюжину французьких