CRM для туризма

Для того щоб Автоматизація була успішною, СРМ для турагентства повинна враховувати певну специфіку цього бізнесу:

база стратегічних партнерів (авіакомпанії, готелі і так далі). Програма повинна обробляти інформацію так, щоб менеджер, вислухавши запит клієнта, зміг сформувати оптимальну пропозицію;
сфера туризму-досить динамічний бізнес з високою конкуренцією. У нас найкращій crm для туризма. Правда, він залежить від сезонності і, для того щоб в таких умовах залучити потенційних клієнтів, а також підвищити рівень продажів турів, необхідні грамотні акції. Отже, в CRM-систему повинна бути закладена маркетингова складова;
реклама, наприклад, інформація про «гарячих» турах з істотними знижками. Виходячи з цього, в CRM-систему повинні бути інтегровані SMS і e-mail розсилки, а також підключення до IP-телефонії;
специфіка документообігу. Шаблонні рахунки, типові договори і звичайна калькуляція неприйнятні в туристичному бізнесі. Давно доведена ефективність CRM-систем в галузі туризму. Автоматизація бізнесу туристичної компанії дозволяє значно поліпшити його рентабельність.

Добавить комментарий

Related Post

БиткоинБиткоин

Біткойн, або біткоіни[⇨] (від англ. Bitcoin, від bit — біт і coin — монета), — пірінгова платіжна система, що використовує однойменну одиницю для обліку операцій. Для забезпечення функціонування та захисту

Window washing companiesWindow washing companies

Почати мийку вікон можна відносно швидко. Зосередьтеся на комерційних рахунках, так як багато компаній ретельно очищають свої вікна щотижня. Головне-зосередитися на невеликих одно-і двоповерхових будівлях, тому що навряд чи у