CRM для туризма

Для того щоб Автоматизація була успішною, СРМ для турагентства повинна враховувати певну специфіку цього бізнесу:

база стратегічних партнерів (авіакомпанії, готелі і так далі). Програма повинна обробляти інформацію так, щоб менеджер, вислухавши запит клієнта, зміг сформувати оптимальну пропозицію;
сфера туризму-досить динамічний бізнес з високою конкуренцією. У нас найкращій crm для туризма. Правда, він залежить від сезонності і, для того щоб в таких умовах залучити потенційних клієнтів, а також підвищити рівень продажів турів, необхідні грамотні акції. Отже, в CRM-систему повинна бути закладена маркетингова складова;
реклама, наприклад, інформація про «гарячих» турах з істотними знижками. Виходячи з цього, в CRM-систему повинні бути інтегровані SMS і e-mail розсилки, а також підключення до IP-телефонії;
специфіка документообігу. Шаблонні рахунки, типові договори і звичайна калькуляція неприйнятні в туристичному бізнесі. Давно доведена ефективність CRM-систем в галузі туризму. Автоматизація бізнесу туристичної компанії дозволяє значно поліпшити його рентабельність.

Добавить комментарий

Related Post

Блоки аерокБлоки аерок

Ще зовсім недавно автоклавний газобетон був абсолютно новим чорновим матеріалом, про який мало було відомо. У той час газобетон практично не вироблявся на території України, а поставлявся до нас з-за

Зимние шиныЗимние шины

Хіба є щось важливіше і дорожче власної безпеки і безпеки своїх близьких? Будь-яка людина, не замислюючись, відповість, що ні! Живучи в нашому регіоні, ми всі знаємо, яка в нас нестабільна

Зимние шиныЗимние шины

Спеціальні пропозиції на шини і литі диски за низькими цінами. Додаткові знижки на літні та зимові автомобільні шини для власників дисконтних карт. Професійна консультація по вибору шин і допомога при