Для того щоб Автоматизація була успішною, СРМ для турагентства повинна враховувати певну специфіку цього бізнесу:
база стратегічних партнерів (авіакомпанії, готелі і так далі). Програма повинна обробляти інформацію так, щоб менеджер, вислухавши запит клієнта, зміг сформувати оптимальну пропозицію;
сфера туризму-досить динамічний бізнес з високою конкуренцією. У нас найкращій crm для туризма. Правда, він залежить від сезонності і, для того щоб в таких умовах залучити потенційних клієнтів, а також підвищити рівень продажів турів, необхідні грамотні акції. Отже, в CRM-систему повинна бути закладена маркетингова складова;
реклама, наприклад, інформація про «гарячих» турах з істотними знижками. Виходячи з цього, в CRM-систему повинні бути інтегровані SMS і e-mail розсилки, а також підключення до IP-телефонії;
специфіка документообігу. Шаблонні рахунки, типові договори і звичайна калькуляція неприйнятні в туристичному бізнесі. Давно доведена ефективність CRM-систем в галузі туризму. Автоматизація бізнесу туристичної компанії дозволяє значно поліпшити його рентабельність.