Корм для собак кейс по продвижению

У цьому Кейсі ми розповімо про просування інтернет-магазину натуральної їжі для собак»Натуралка». Ніша проекту досить вузька-клієнт продає не звичний сухий корм, а його натуральну заміну. Ми розповімо, що це Корм для собак кейс по продвижению.

За 7 місяців:

Instagram та Facebook зробили 1348 продажів за допомогою таргетованої реклами.
Привели 1498 цільових передплатників в аккаунт за допомогою конкурсних механік.
Кейс розділений на 2 етапи: збільшення продажів і збільшення передплатників. Діяльність компанії: виробництво і дистрибуція кормів для собак і кішок, власний інтернет-магазин.

Цільова аудиторія: сегмент В2С, всі власники собак і кішок. Сегмент В2В, власники розплідників, притулків для тварин.

Цілі присутності в соціальних медіа:
підвищення впізнаваності продукту
створення позитивного іміджу продукції
презентація продукту, підвищення інформованості про продукт
робота з питаннями і запереченнями

Важливий момент при створенні будь-якої спільноти-це його оформлення і назва. Для даного проекту ми зробили, закріплене зверху меню для зручної навігації користувачам. Назва групи було вибрано, виходячи з популярних запитів в пошуку «ВКонтакте» з даної тематики. Таким чином, ми не тільки позначили діяльність компанії, але і вивели в ТОП-5 в пошуку за ключовим запитом «сухі корми».

У групі спостерігається дуже висока активність користувача. З одного боку, це обумовлено цікавою тематикою самої продукції, з іншого боку – наявністю цікавого контенту і проведених активностей. Так, у проведеному конкурсі було розміщено 210 робіт. У конкурсі» улюблена іграшка » взяло участь 210 осіб. За 2 місяці в опитуванні «який у вас породи собака» проголосувало 1 099 осіб. В обговореннях» якої породи у вас собака або кішка » 2 місяці 245 користувачів розповіли про своїх вихованців, з низ 85% поділилися фотографіями своїх улюбленців.

Вже через місяць робіт ми виявили адвокатів бренду-людей, які активно і безкорисливо надсилають цікавий матеріал, беруть участь в житті спільноти, рекомендують корм ProBalance.

Проведення рекламної кампанії
Для кожного проекту важливо підібрати свій канал залучення цільової аудиторії. Тому ми протестували і порівняли результати при розміщенні рекламних постів в пабліках і таргетовану рекламу. Результати тестового флайта показали, що для даного типу продукції ефективніше застосовувати таргетовану рекламу, хоча при розміщенні в пабліках виходить більше охоплення аудиторії.

Добавить комментарий

Related Post

CRM для туризмаCRM для туризма

Для того щоб Автоматизація була успішною, СРМ для турагентства повинна враховувати певну специфіку цього бізнесу: база стратегічних партнерів (авіакомпанії, готелі і так далі). Програма повинна обробляти інформацію так, щоб менеджер,

Autovermietung KretaAutovermietung Kreta

Можливо, у вас бували ситуації, коли терміново була потрібна машина, але, передбачаючи великі витрати, ви відмовлялися від прокату. «luxtranscrete» робить цю послугу доступною. Ціна оренди ТЗ без водія стартує від

Изготовление фасовочного оборудованияИзготовление фасовочного оборудования

Відмінною характеристикою конструктиву автоматів карусельного типу є роторний тип організації транспортної системи. Готова тара подається в слоти, що знаходяться на роторному столі, тобто каруселі. Залежно від необхідної продуктивності, карусель може