Продвижение smm

SMM (Social Media Marketing) — це інструмент для клієнтів і продажів з соціальних мереж .
Сьогодні SMM це не тільки котики і лайки, а й реальні продажі. Звичайно, можна просто створити групу, публікувати туди 5 повідомлень на тиждень і чекати, коли прийдуть натовпи нових клієнтів. Так не працює. У нас найкраще продвижение smm. Без системного підходу результату не буде. З чого почати? З розробки SMM-стратегії-плану досягнення бізнес-цілей компанії за допомогою соціальних мереж. Стратегія допоможе визначити цілі присутності в соціальних медіа, шляхи їх досягнення, розставити пріоритети, а головне — спрогнозувати потенційний ефект і не звернути з наміченого маршруту.

Щоб написати SMM-стратегію, потрібно:
Оцінити поточне положення бренду в соціальних мережах: чисельність і активність передплатників, актуальність і якість контенту, знайдіть всі згадки вашого бренду в соціальних мережах — що і як про вас говорять.
Провести конкурентний аналіз.
Скласти портрет споживача
Сформулювати унікальну торговельну пропозицію-те, що вигідно відрізняє компанію і її товар/Послуги від конкурентів. Допомагає мозковий штурм з колегами, опитування клієнтів-чому вони вибрали вас. Відбудовуватися від конкурентів можна не тільки за рахунок низької ціни.
Визначити формат присутності в соціальних мережах

Добавить комментарий

Related Post

ВидеоВидео

Контури шлюбного агентства CQMI визначаються на міжнародному рівні і в сучасності. Наша робота зосереджена на близькості до нашої клієнтської бази за допомогою подкасту live, відео, YouTube, Facebook і дозволяє нам

Двухсторонний скотчДвухсторонний скотч

Двухстороння клейка стрічка, або двосторонній скотч-це дуже популярна, універсальна і часто використовувана в повсякденному житті пакувальна стрічка. Двосторонню клейку стрічку виробництва України від звичайної клейкої стрічки відрізняє те, що така