SMM (Social Media Marketing) — це інструмент для клієнтів і продажів з соціальних мереж .
Сьогодні SMM це не тільки котики і лайки, а й реальні продажі. Звичайно, можна просто створити групу, публікувати туди 5 повідомлень на тиждень і чекати, коли прийдуть натовпи нових клієнтів. Так не працює. У нас найкраще продвижение smm. Без системного підходу результату не буде. З чого почати? З розробки SMM-стратегії-плану досягнення бізнес-цілей компанії за допомогою соціальних мереж. Стратегія допоможе визначити цілі присутності в соціальних медіа, шляхи їх досягнення, розставити пріоритети, а головне — спрогнозувати потенційний ефект і не звернути з наміченого маршруту.
Щоб написати SMM-стратегію, потрібно:
Оцінити поточне положення бренду в соціальних мережах: чисельність і активність передплатників, актуальність і якість контенту, знайдіть всі згадки вашого бренду в соціальних мережах — що і як про вас говорять.
Провести конкурентний аналіз.
Скласти портрет споживача
Сформулювати унікальну торговельну пропозицію-те, що вигідно відрізняє компанію і її товар/Послуги від конкурентів. Допомагає мозковий штурм з колегами, опитування клієнтів-чому вони вибрали вас. Відбудовуватися від конкурентів можна не тільки за рахунок низької ціни.
Визначити формат присутності в соціальних мережах