Установка пневматической подвески
Перевага:
— збільшення вантажопідйомності;
— зниження бічних кренів і розгойдувань в поворотах і при нерівномірному завантаженні МС;
- зниження поздовжніх розгойдувань при розгоні / гальмуванні і проїзді через перешкоди;
— збільшення ресурсу роботи елементів штатної підвіски;
— поліпшення керованості і стійкості ТС; - амортизація коливань кузова на дорогах з зношеним покриттям.
- Детальныше премьер-бас.рф.
Складові елементи пневматичної підвіски:
Пневморесори з комплектом кріплення. Комплект кріплення розроблений індивідуально під кожну модель ТЗ з урахуванням особливостей конструктивного виконання штатної підвіски.
Високопродуктивний масляний компресор вуличного виконання розрахований на підтримку тиску в системі до 12атм.
Сталевий ресивер об’ємом 6 літрів для підтримки тиску в пневморессорах, що виключає часті включення компресора.
Система управління. На вибір пропонується автоматична або напівавтоматична система управління пневматичною підвіскою.Установка допоміжної пневмопідвіски не вимагає погодження та реєстрації змін в конструкції ТЗ у відповідних інстанціях, так як штатна підвіска і конструкція ТЗ в цілому не зазнають жодних змін. Допоміжна пневмопідвіска призначена тільки для ТЗ обладнаних системою ABS.