Установка пневматической подвески

Установка пневматической подвески

Перевага:

— збільшення вантажопідйомності;
— зниження бічних кренів і розгойдувань в поворотах і при нерівномірному завантаженні МС;

  • зниження поздовжніх розгойдувань при розгоні / гальмуванні і проїзді через перешкоди;
    — збільшення ресурсу роботи елементів штатної підвіски;
    — поліпшення керованості і стійкості ТС;
  • амортизація коливань кузова на дорогах з зношеним покриттям.
  • Детальныше премьер-бас.рф.

Складові елементи пневматичної підвіски:

Пневморесори з комплектом кріплення. Комплект кріплення розроблений індивідуально під кожну модель ТЗ з урахуванням особливостей конструктивного виконання штатної підвіски.
Високопродуктивний масляний компресор вуличного виконання розрахований на підтримку тиску в системі до 12атм.
Сталевий ресивер об’ємом 6 літрів для підтримки тиску в пневморессорах, що виключає часті включення компресора.
Система управління. На вибір пропонується автоматична або напівавтоматична система управління пневматичною підвіскою.Установка допоміжної пневмопідвіски не вимагає погодження та реєстрації змін в конструкції ТЗ у відповідних інстанціях, так як штатна підвіска і конструкція ТЗ в цілому не зазнають жодних змін. Допоміжна пневмопідвіска призначена тільки для ТЗ обладнаних системою ABS.

Добавить комментарий